Saturday, February 19, 2011

Potret : Rohaidah n Wati, Singapura

Hi semua..

Oh oh. saya sgt sibuk kebelakangan ni.. Setiap hujung minggu yang dipenuhi dgn aktiviti fotografi dan aktiviti kerja. kerja kerja kerja..alhamdulillah, nikmat dapat bekerja tuhan bagi..

Kadang-kadang sampai tak sempat balas SMS kawan-kawan. esoknya bila terbaca balik sms tu baru balas. maaf sgt2.. kepada peminat fotografi perkahwinan yang inginkan sebut harga Pakej Fotografi Perkahwinan RozekRuzaini's Photo, boleh emailkan ke rozekruzaini@gmail.com .. insya allah akan di balas secepat mungkin. selain pakej fotografi perkahwinan , terdapat juga pakej fotografi potret seorang diri, berdua orang diri dan berama-ramai diri... cuma emailkan pertanyaan ke rozekruzaini@gmail.com .. ok?

Kali ini, sekali lagi bawakan fotografi dari Singapura. kali adalah potret Kak Rohaidah dan Kak Wati yang ingin bergambar di Marina Bay Sans Skypark, Singapura. saya pun pertama kali ke sana. Tempat itu sangat2 cantik dan boleh lihat pemandangan hampir keseluruhan Singapura dari atas sana. Tiket naik ke atas Skypark adalah $20 (singdolar) seorang. Tapi bila saya naik, K Aidah n K wati yang belanja.. Terima kasih kak.. :)

masa saya sampai di atas Skypark tu, hujan lebat baru nak turun.. bila sampai kat atas tu nampak awan bergulung-gulung.. mcm nak kiamat pun ada nmpak awan tu. hehe. selain sy rasa gayat bila melihat ke bawah.. angin kuat betul.. fuuuuuuhhh..

Jadi, kepada sesapa nak pegi Skypark tu sangat dialu-alukan. Tripod tidak dibenarkan di atas sana sbb angin dia kuat sangat.. Saya nak pegi lagi ke sana semasa senja. Mesti pemandangannya hebat dan menakjubkan.. Pasti ajak k aidah n k wati sekali lagi :)

Oklah, cukup tulis lebih-lebih.. baik tunjukkan foto... bye bye semua..

RozekRuzaini
012 9180401
JB


The tix

Marina Bay Sands Skypark

K Aida n K Wati

K Aida n K wati

K Aida n K wati

K Aida n K wati

IMG_1211
Tiba masa fotografer bergambar bersama K Aidah :)

Rozek n Nana
Dan masa fotografer dan pembantunya bergambar pula. hehe

Nana

View



No comments: